Contributors

Wednesday, December 22, 2010

PC Garage - Sa furam cu spor

Am luat tzeapa de la PC Garage, fix in ajun de sarbatori. Am comandat un laptop, de Mos Craciun, pe care l-am asteptat cu sufletul la gura cateva zile (corectare, in urma unei palme dupa ceafa si a unei aprecieri de "lame" de la jumatatea mea mai buna: l-am asteptat ca pe cartofi prajiti). Am primit confirmarea de primire, toate bune si frumoase, m-am repezit la sfarsitul zilei sa il ridic de la sediul lor. Am platit, am semnat de primire si dus am fost catre casa. Odata ajuns, am inceput sa ii instalez un
Windows (da, original, dvd-rw de firma). Cand a fost cazul sa apas pe butoane pentru oarece configurari, am vazut ca tastatura se misca ciudat in partea stanga (da, tastatura unui laptop se poate misca autonom, in caz ca nu stiati), iar senzatia la apasarea unei taste difera mult de tastele din partea dreapta. L-am bagat inapoi in cutie si am sunat la Pc Garage sa le spun care e problema si sa ii anunt ca vin cu laptopul sa imi iau banii inapoi. S-a incins un intreg circ la telefon, in care desteptul de la celalalt capat al firului imi explica despre cum nu pot primi niciun ban, pentru ca l-am ridicat personal si "as fi putut" sa il testez acolo. Inca in modul de "calm", incerc sa ii explic tontului ca nu m-a instiintat nimeni de posibilitatea asta si ca nici nu mi s-a spus ca e o conditie necesara pentru returnarea produsului, in caz de probleme. "E acolo la noi pe tejghea un afis in care scrie", mi-a raspuns senin tipul. "Si trebuia sa il cititi", a continuat la fel de voios. De parca eu nu am alta treaba cand ma duc sa ridic un produs decat sa iau la verificat peretii, tejghelele si ferestrele, ca sa vad unde si-au lipit ei cu ciunga afisele. Dupa indelungi discutii, in care n-am avut nicio sansa sa ii explic boului ca nu e treaba MEA sa caut foi pe pereti, ci e treaba LOR sa ma anunte in legatura cu o clauza atat de restrictiva si de importanta, am renuntat si am plecat spre sediul lor, cu tot cu laptop.

Ajuns aici, scena s-a repetat intocmai ca la telefon. El: avem afise pe pereti si pe sait, Eu: dobitocule, nu pricepi ca nu e treaba mea sa iti citesc peretii? La constatare, mi-au dat cu totii dreptate si au recunoscut ca intr-adevar prezinta un defect, iar tastatura chiar se misca de parca i-ar lipsi cateva suruburi si vreo trei sarme de legatura (o fi tastatura din aia de leviteaza, pula mea, nu stii niciodata cu tehnologia asta). Desi defectul era vizibil pentru toti, inclusiv pentru ei, bani returnati n-am vazut. Si asta pentru cateva motive intemeiate. Unu: n-am verificat inainte sa il iau (si din nou eterna poveste cu nu eu trebuia sa stiu ca trebuie verificat / ba da, scrie pe pereti). Daca l-as fi comandat prin curier, acelasi calculator, puteam sa il aduc si sa il returnez fara discutii. O chichita tehnica, in fond, care suna a tzeapa de marlete roman pus pe capatuiala. Chestie care mi-a si fost confirmata de tipul de la butoane printr-o privire satisfacuta si un ranjet multumit. Argumentele de bun simt cum ca ar fi fost aproape imposibil sa il fut si sa il aduc inapoi stricat in atat de putin timp nu au aderat la idiot. Al doilea motiv (si asta e chiar tare): are sigiliu de la dell pus, deci e sigilat. Care sigiliu era un scotch janghinos pe care scria dell, de cumperi trei la zece mii din targ de la tigani. Aia era garantia lor de autenticitate, care anula faptul ca tastatura ii sarea in zece parti si avea urme de unghii pe plastic, semne clare ca cineva isi bagase ghearele in el prin sigiliul ala anti-molii, anti-microbi si anti-orice ar fi putut sa penetreze cutia, inclusiv alien si E.T. indopati cu pastile, la balul bobocilor.

Concluzia problemei: un laptop futut, recunoscut chiar de vanzatori, banii luati si "ne mai uitam noi la el" in garantie, care initial trebuia sa dureze 48 de ore dar pana si la asta au incercat sa o dea cotita: "vedem in 2-3 zile". Noroc ca le-am amintit, ca ar fi fost in stare sa imi spuna pe urma "vedem in 2-3 luni si va sunam noi".

Vazand ca nu am cu cine sa discut, am cerut un numar de telefon al sefului sau al unui superior. Acelasi baietash plin de smecherie mi-a spus ca nu exista sef, ca el e seful si ca doar cu el pot discuta. Nimeni altcineva, nici de la livrari nici din alta parte nu a fost in stare sa imi dea un numar de conctact de mai sus. Prin urmare, ma gandesc sa depun o plangere penala la politie pe numele "sefului", daca tot nu e nimeni mai sus decat el, si sa explice el acolo cum de a vandut un produs stricat si cum de a refuzat sa returneze banii, desi chiar el a recunoscut defectul. Am deja o lista cu numerele de telefon de la opc, anpc si alte pc-uri (care in seara asta dormeau si mi-au bagat muzica la telefon - tin sa le dau o flegma solemna si cu aceasta ocazie). M-am pus si pe intocmit liste cu avocati care se ocupa de astfel de cazuri, plus un telefon sau mail maine la dell, sediul ala mare, prin care sa ii anunt de practicile comerciale ale jegosilor de la cacat-garage, sa vedem daca la convine sa fie reprezentati asa. Muie pc garage. Cat mai multa muie, cu ocazia fericitelor sarbatori de iarna, muri-v-ar porcu' in cada.

4 comments:

  1. Le-ai spus ca esti in cunostinta de cauza ca este o lege care spune ca trebuie sa iti returneze banii indeferent de modul de livrare si starea produsului in primele 48 de ore de la livrarea marfii? Ba chiar mai mult de 48 de ore am impresia.

    Doi la mana, cand politicos vezi ca nu rezolvi nimic urmatoarea fraza o incepi cu "Auzi mai muie, ori ... ori ... "

    Trei la mana, maine daca am timp preiau si eu articolul ca doar "unde-s doi, puterea creste".

    ReplyDelete
  2. Commmentarii de bello pisico :)) Nu e "muri-v-ar porcu' în cada", ci "mui-v-ar porcu' in cada"

    ReplyDelete
  3. urmatoarea faza, aia cu "mah muie" se va intampla cu siguranta intr-o noapte senina de iarna, daca nu vad banii cat mai curand. si laptopul va fi singura unealta de care se va mai servi tipul pentru ceva vreme. laptop din ala de iti urmareste miscarile ochilor, ca sa trimita sms la ambulanta sa vina sa te transporte cand vrei sa te caci, ca singur nu mai poti. stephen hawking il fac, geniu neexprimat. macar cu distractia sa ramanem, daca banii ni i-au furat.

    ReplyDelete
  4. Toate mulțumirile doctorului Akhere l-au contactat pe acest bărbat după soțul meu
    4 ani mi-au părăsit și, spre surprinderea mea, ia luat acest om doar 2 zile să-l aducă
    înapoi la Dr Akhere, cel mai bun vrajitor în jurul său pentru a rezolva orice problemă
    tu.
    {1} HIV / SIDA
    {2CANCER
    {3} HERPESULUI
    {4} DIABET
    (5) HERPERTITATE B
    {6} EXCLUSIV
    {7} RICUTAL DE BANI
    {8} SPELL DE PREGNANȚĂ


          E-mail: Akheretemple@yahoo.com

                              SAU
       Call / WhatsApp: +2348129175848

    ReplyDelete